Nieuwe leerling

Informatie

Via onze site heb je als ouders al kennis met onze school gemaakt. Wil je alle informatie, waaronder de schoolgids, op papier ontvangen, dan is het mogelijk om dat via de mail aan te vragen. Als de keuze op basis hiervan al op onze school is gevallen, kun je het aanmeldingsformulier downloaden, invullen en aan ons opsturen.

SGH-Groenehoek-025.jpg
SGH-Groenehoek-189.jpg

Meteen inschrijven

Na afloop van het gesprek ontvang je van ons een informatiepakket met een aanmeldingsformulier. Uiteraard is het ook mogelijk om je kind meteen in te schrijven. Dit kan vanaf de 2e verjaardag.

Download het aanmeldformulier

Na ontvangst van het aanmeldingsformulier ontvang je een bevestiging van inschrijving. Ongeveer 2 maanden voordat je kind 4 jaar wordt, neemt de toekomstige leerkracht van je kind contact met je op. Er wordt een afspraak voor een kennismakingsgesprek gemaakt. Tijdens het gesprek worden ook wenafspraken gemaakt.

Voordat je kind 4 jaar wordt mag het gedurende 5 dagdelen bij ons komen wennen. De dag na de 4e verjaardag start je kind officieel op school.