Voor ouders

Nieuwe leerling

Lees hier hoe aanmelden op onze school in zā€™n werk gaat, van kennismaken tot eerste schooldag.

Nieuwe leerling

Naschoolse opvang en peuters

Samen met Partou, Okidoki en De Koeienwei bieden we een divers aanbod voor buitenschoolse opvang.

Naschoolse opvang en peuters

Medezeggenschapsraad (MR)

Onze MR, bestaande uit vier leerkrachten en vier ouders, denkt mee over het school- en bestuursbeleid, vormt een brug tussen ouders en school en heeft advies- en instemmingsrecht in bepaalde zaken.

Medezeggenschapsraad (MR)

Ouderraad (OR)

De enthousiaste ouderraad van OBS Groenehoek organiseert binnen- en buitenschoolse, zoals Sinterklaas, het schoolreisje en veel meer!

Ouderraad (OR)

Communicatie met ouders

Als ouder houden we je op de hoogte van schoolzaken via ParnasSys en Social Schools, waar je toegang hebt tot administratie, leerlingvolgsysteem, toetsresultaten, rapporten en informatie over activiteiten.

Communicatie met ouders

Downloads

Op deze pagina vind je alle belangrijke documenten en protocollen voor dit schooljaar.

Downloads